فنجان قاعدگی (فِم-کاپ)
درباره ما

هدیه ای به یاد ماندنی است که تک و بی همتا باشد. فنجان قاعدگی (فِم-کاپ)، نوآوری ایمن، بادوام و کارآمد برای مراقبت از اندام زنانه در دوران قاعدگی است. ورزش شنا یکی از ورزش های محبوب بانوان است و فم-کاپ بانوان را قادر می سازد که در دوران قاعدگی هم ورزش شنا انجام دهند. گروه توسعه سبک زندگی سبز با چند دهه تلاش در تامین بهترین نوآوری ها، در جهان تحت عنوان گیف لند (سرزمین هدایا) شناخته شده است. ارزان و بادوام. ارسال سریع سفارشات از مبدا به سراسر دنیا. توسعه سبک زندگی سبز، نوآوری ها و دانستنی ها برای سبز زیستن. مشاوره تلفنی رایگان: 00982188349295 و 00982188317156 ************************* Copyright © 2009-2019 FEMCUP.CO.IT. All rights reserved

 

فنجان قاعدگی (فِم-کاپ)

 

با بکارگیری فم-کاپ، دیگر با تامپون و نوار بهداشتی خداحافظی کنید !

 

ورزش شنا در دوران قاعدگی دیگر یک رویا نیست !

 

فنجان قاعدگی فم-کاپ، دارای ظاهری آناتومیک شکل و از جنس سیلیکون طبی آنتی باکتریال ساخته شده است (نوآوری بی نظیر از داو کرنینگ سیلیکون ایتالیا).

 

فم-کاپ، ابزاری نرم و کوچک که برای راحتی بیشتر و مراقبت از اندام زنانه در دوران قاعدگی طراحی شده است.

 

میلیون ها زن در سراسر دنیا از مصرف کنندگان محصول فم-کاپ هستند. اکنون که این وسیله صددرصد مطمئن، طبیعی (بدون عوارض جانبی) و بادوام در دسترس شماست، چرا شما از مزیت های آن بهرمند نشوید؟!

 

ابزار فِم-کاپ (دو سایز بزرگ و کوچک در یک بسته) همراه با لوازم جانبی کامل (نظیر یک بسته دستمال مرطوب بهداشتی بانوان، یک ساشه ژل طبیعی استریل سوئیسی ایکس-تایت و یک کیف محافظ) عرضه می شود و دارای یکسال گارانتی واقعی است. عمر مفید این نوآوری ایتالیایی حدود ده سال است زیرا از سیلیکون طبی آنتی باکتریال ساخته شده است و به سادگی با قرار دادن آن در آب در حال جوشیدن (به مدت ده دقیقه) قابل استریل است. حتی قابل شستشو با آب و صابون مایع یا محلول آب و الکل می باشد.

 

ارزان، ایمن و بادوام. دارای یک سال گارانتی بین المللی.

 

مشاوره رایگان شبانه روزی :  00982188349295

 

ارسال سریع سفارشات از مبدا به سراسر دنیا در بسته بندی کاملا محرمانه.

 

جهت ثبت سفارشات، لطفا از طریق پل ارتباطی زیر اقدام فرمایید.

 

Telegram Live Chat:  www.t.me/greenlifestylegroup

 

Skype Live Chat:  greenlifestylegroup

 

Instagram Live Chat: www.instagram.com/greenlifestylegroup

 

E-mail: sales@femcup.co.it

 

Telegram Channel: www.t.me/femcup

 

Website: www.femcup.co.it